QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

20 december 2009

...och så lite till...

Jag var inom i nätbanken nu för att betala en räkning, och vad får jag se om inte ett autogiro från städ(skit)bolaget med förfall den 21/12! Detta till trots för att jag skrivit och fått bekräftat att jag inte ska ha nån städning i vecka 52 och 53! Tror ni jag höll på att gå helt bananas eller?? Jag tryckte på "stoppad"-knappen så hårt att jag höll på att banka laptopen genom bordskivan!
Il puckos gigante!!

Så. Nu är jag lite lugnare. Kanske.

Update: Ja, kjæresnillesøte, nu har det kommit ytterligare en ny autogiro med forfall 28/12! Jag har full mental behärskning och har med nätt och fin finger tryckt på "stoppad" igen. Fast jag kräktes på tangentbordet när jag såg den. Godnatt från mej.

21 kommentarer:

  1. Sånt kan ju ge en hjärnblödning! Stäm dem! Stäm skiten ur dem!

    SvaraRadera
  2. Puh, det känns som tur att man inte har städhjälp!

    SvaraRadera
  3. Nilla: Efter detta har inte jag städhjälp iheller. Men jag måste hitta en ny...

    SvaraRadera
  4. Sädhjälp låter som rehna rama drömmen! Fast inte felaktiga fakturor förstås...

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅ har du städhjälp vilken lycka!!!! Felaktiga fakturor är väl inte så kul förstås men sånt brukar ordna sig. Kram

    SvaraRadera
  6. VA? Har du stäääääädhjälp?
    Rätt åt dig då tycker jag, latmask ;)
    Kramar!

    Det var ju fan vad följare du fått!
    Det är du värd, men hur gör du?

    SvaraRadera
  7. Ja, vilken skit du :O) Klappat katten har jag gjort, han hälsar och tackar :O)

    SvaraRadera
  8. Skicka dem till mig då? Snääääällla.
    ;-)

    SvaraRadera
  9. vad er det för skitbolag ni har !!!
    Kram ;)

    SvaraRadera
  10. Tar ju sån jäkla tid bara men jag förstår att det är så man får göra.
    Kram♥

    SvaraRadera
  11. Jag älskar när man trycker hårt på knappen och någonstans tror att ens ilska går fram via nätet. Det är ett under att mitt tangentbord inte är sönderslagen än. :)

    SvaraRadera
  12. Tur att man aldrig har brytt sig om det där med städning.

    SvaraRadera
  13. Snälla Osloskånska ta det nu lugnt med både städning och annat tänk på att du ska orka med en Skåneresa, nu är väl sonen hemkommen välkommen ner till oss som är insnöade mer än vanligt Kram Anita Ystad

    SvaraRadera
  14. Nej, sånt där är inte kul!! Har en liknande sits här med dagisavgiften! Gah! Jaja, man behöver få bli lite arg ibland! Kraaam!

    SvaraRadera
  15. åhhh wow städhjälp...vill ha! Hoppas du e gladare nurå
    Kram på dig Bibban

    SvaraRadera
  16. Mitt tips - anställ din man. Det brukar vara gratis städning då... ;)

    SvaraRadera
  17. Blodtrycket, tänk på blodtrycket.
    Because they are not worth it!!
    Och vad exakt var det du kräktes på?
    Tastaturet?!!
    Söta drömmar, kära Osloskånska.

    SvaraRadera
  18. Japp det gäller att vara med. På jobbet kom det bluff-fakturor om svininluensavaccin. Fast tre olika faturor kan ju få vem som helst att ana Magnus Ugllor i mossen!
    =)

    SvaraRadera
  19. Andas lugnt och djupt. In - ut - in - ut, ja du förstår.

    Lugnande kramar i massor!

    SvaraRadera

Ja, och...?