QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 december 2009

Lille julafton


Nu börjar juleriet!
Familj, släkt och vänner prioriteras framför bloggeriet,
så det blir lite stilla här.
Men har ni vägarna förbi, så banka på dörren!
Innanför finns både värme och glädje att delas med andra :-)
En och annan mandelmussla kan också plockas fram!

GOD JUL ALLE SAMMEN!

32 kommentarer:

  1. Najs! Hur dax kan man komma?
    God Jul och många kramar♥

    SvaraRadera
  2. Ha en riktig härlig och kramig Jul :O)
    Jag bloggar nog ändå ja, kan säkert inte "hålla" mig....

    SvaraRadera
  3. Bank, bank på dörren!

    God jul på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag vill önska dig en riktigt god jul med dina nära och kära!

    Julkram på dig.

    SvaraRadera
  5. Va??? menar du det inge blogg???
    God jul till dere med!! KRAM

    SvaraRadera
  6. Riktigt God Jul till dig också!

    SvaraRadera
  7. God jul till allra finaste dig!
    KRAM!

    SvaraRadera
  8. Tusen tack! Hoppas ni får en finfin julhelg!

    SvaraRadera
  9. God Jul till dig! Allt gott! Kram!

    SvaraRadera
  10. Markattan önskar dig en riktigt god jul med massa vila och god mat och trevligt umgänge.

    Det tänker nämligen jag unna mig.

    Markattan

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en riktigt GOD JUL! Kram! :-)

    SvaraRadera
  12. *Knackelibang på dörren*

    Det är bara jag som tittar in och önskar en riktigt God Jul!
    /Ulrika

    SvaraRadera
  13. Ha en riktig god jul och jag ska hälsa god jul från dig till heeeela skåneland. Om du vill kan jag öppna dörren och skrika god jul enda till Kristianstad!!!

    SvaraRadera
  14. God Jul!

    Om jag hade vägarna förbi så skulle jag givetvis knacka på!

    Kram!

    SvaraRadera
  15. Jag önskar dig en God Jul och ett riktigt Gott Nytt År, vännen.

    Klart jag knackar på om jag har vägarna förbi.

    Julkramar!

    SvaraRadera
  16. God Jul. Mandelmussla skulle vara gott då jag inte bakar sådana själv.

    SvaraRadera
  17. Önskar dig en riktigt fin Jul
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  18. Jag tog mig en mandelmussla, och knyckte lite glögg i skåpet också.
    God jul!

    SvaraRadera
  19. storgodjul-kramen på dej kära osloskånska! hoppas julen blir fin o mysig och att du får allt du önskat dej i knappväg eller döskalle-väg:) kramen

    SvaraRadera
  20. God Jul, hoppas du får en härlig julhelg! //madlar

    SvaraRadera
  21. Det var bara jag som tog en mussla :-)

    God fortsättning och kram!

    SvaraRadera
  22. God jul, hoppas att du har det alldeles underbart! Kram

    SvaraRadera
  23. Hoho! Hur länge tänker du VAAA där inne?!

    SvaraRadera
  24. ...och en väldigt god fortsättning.

    SvaraRadera
  25. Ja men är inte dom där mandelmusslorna slut snart?!

    SvaraRadera
  26. Darling, jag saknar dig när jag är här långt borta och du inte är där.
    KRAM!

    SvaraRadera
  27. Knack, knack...

    Och god fortsättning!

    SvaraRadera
  28. Hallå! ALLVARLIGT! kom UT!
    Vi andra har skit tråååkigt.

    SvaraRadera
  29. Bankelibank...
    Hoppas Julen har varit bra!
    Själv kom jag hem från Trondheim igår kväll efter 10 dagar där uppe :)
    Har haft det toppen men ganska skönt att vara "hemma" igen...

    SvaraRadera

Ja, och...?