QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

03 december 2009

Ingen aaaning!

Igår var jag ute och gick en sväng, -5 grader och lite halkigt, så det blev lite försiktigt trippande. Och sen, medan tvättmaskinen gick; skrev jag drygt 40 julkort, så idag är jag lite mör i armsen. Om en liten stund ska jag iväg igen; ut och käka med tjejerna. Det brukar bli hallabaloo, så det blir trevligt. Vi hörs!

13 kommentarer:

  1. Ha en trevlig middag med girlsen!

    SvaraRadera
  2. Kul med Halabalooo på en Torsdag! Mycket nöje, och trippa försiktigt så du inte bryter nåt viktigt!!

    SvaraRadera
  3. Hm, hoppsan, julkorten hade jag helt förträngt..
    Hoppas du hade skoj på halabalooet!

    SvaraRadera
  4. Gud så trevligt. Hoppas kvällen var bra.

    SvaraRadera
  5. herregud, 40 stycken, det var inte lite det!

    SvaraRadera
  6. Halabaloo är aldrig fel ;-) Ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  7. Vad duktig du är som skriver julkort!

    Ni har nog en jättekul kväll just nu!

    SvaraRadera
  8. Ha det så kul och gå försiktigt!

    SvaraRadera
  9. Bra jobbat! Jag nöjer mig med 5 julkort i år.
    =)

    SvaraRadera
  10. Trevligt värre! Håll i hatten! ;)

    SvaraRadera
  11. O shit vad många kort,,tur du e klar & kan pataja loss =)
    Hoppas du hade skojsigt..
    Kramen

    SvaraRadera
  12. Får man hyra in dig till att skriva några fler julkort? Jag blir liksom aldrig färdig för det...

    SvaraRadera

Ja, och...?