QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

05 december 2009

Busy


"I'll be back!"
(osloarnold)

Kl 14.37: "I'm back!"

Jahapp. Idag är det halkigt här. Man har varit ute och sladdat.
(nädå, jag gör inte det, bara lite)
Jag skulle försöka få tag i en tjusig liten aftonväska,
men det fick jag ju inte.
Faen.
Så det får gå med den gamla ikväll.
Och ÅHH!!! Ni skulle sett mitt vackra röda nagellack,
det är SÅÅ fint!
Jag köpte det i Berlin.
Hela kvällen igår, och förmiddagen idag
har jag tjatat hål i huet på Maken om hur tjusigt det är!
PERFEKT rött med gult i, alltså en varm rödfärg, åhh....

Nu ska jag kolla lite bloggs,
och sen är det dags att försöka fiffa upp tanten lite.
Det kan ju fort ta lite tid.
Häpp!

11 kommentarer:

  1. Julegaver ??? Julebord ??? Måker snø ??? Sover ??? Besøk ???
    Klem
    M

    SvaraRadera
  2. Då får du ha en riktig toppenkväll!

    SvaraRadera
  3. Ha en härlig kväll!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Du som älskar doggen på film, nu finns det en TILL å hans syn är riktigt upp piggande å ja har fortfarande kramp i magen av allt skratt!

    SvaraRadera
  5. Nagellack existerar bara på sommartid för mig. Vintertid körs den naturliga looken... ;)

    Men ett varmt rött nagellack - det låter fint!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du har en trevlig kväll! Fina naglar har du i alla fall! =)

    SvaraRadera
  7. du skulle ringt mig, jag har nog ett hundratal aftonväskor i garderoben!

    SvaraRadera
  8. Härligt! ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  9. uh o jag äger inte ens en liten liten aftonväska:-) det låter så vuxet på nåt sätt:-) ha en toppenkväll!!!

    SvaraRadera
  10. Det finns inget nagellack som torkar tillräckligt snabbt... Sad Facts of life.
    Hoppas du hade kul!!!

    SvaraRadera
  11. Neglelakk er ferie for meg. Det er det første jeg gjør, når jeg ska ha fri over ei uke...Lakker neglene. Må jo være så korte, og rene på jobben:-(

    SvaraRadera

Ja, och...?