QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 november 2009


Ny award igen! Den här gången från allra sötaste Tigerlilja!

10 hittills okända saker om mej:

1.   Jag spelade valthorn från jag var 8 år tills jag var 15 år.
2.   Jag är född i Landskrona.
3.  Min älsklingsfärg är grönt. (surprise?)
4.   Jag har haft Saab, Mazda, Opel Corsa, Opel Astra
      och har nu en VW Tiguan.
5.  Corsan var ett måndagsexemplar, och till slut fick
      jag faktiskt hävt köpet!
6.   Jag kan vara fruktansvärt envis! Ger inte upp så lätt!
7.   Jag har av misstag stulit en stickbeskrivning.
     (jag trodde den var gratis)
8.   Jag äger inga julgardiner. Inga påskgardiner heller
      för den delen.
9.   Jag är en katastrof på skidor!
10. Hundmänniska.

Nu ger jag den här awarden vidare till IQ Badboll, Allt mellan allt & Ingenting och  Nært og kjært! 

10 kommentarer:

  1. Haha..
    Nu har du snart inga "hemligheter" kvar... ;)

    SvaraRadera
  2. KOlla in på min sida, har nått till dig :D

    SvaraRadera
  3. jag ahr gjort samma sak, stulit en stickbeskrivning av misstag, jag trodde den var gratis....till hon i affären surt upplyste om att den kostar pengar, när jag var på väg ut!

    SvaraRadera
  4. A ha. Därför du inte tyckte jag behöver hänga upp några julgardiner.

    SvaraRadera
  5. Jag är inte bra på skidor heller men ändå envisas vi med att åka till fjällen varenda år :)

    SvaraRadera
  6. Oj - att häva ett bilköp - jag bugar mig, djupt! Och att man kan överleva i Norge utan skidor, starkt jobbat där med!
    Jag bodde ett tag på ett ställe där nästan alla grannar bytte gardiner som galningar, en gång i månaden så där. Vaaa?!

    SvaraRadera
  7. Du kan få mina gamla julgardiner! =D

    SvaraRadera
  8. Grønt, her også. Dårlig på ski, me too. Absolutt hund! Eier ikke påskegardiner, men har julgardinger, kun til kjøkkenet;-)Takker for Awarden!

    SvaraRadera

Ja, och...?