QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

06 november 2009

Det måste ha varit kallt i bassängen, för jag är ju alldeles under isen idag. Och en godis hjälper minsann inte, den lägger sej bara på lilla redan feta höften. Faen. Är jag inte och morrar på era bloggar ikväll, så sitter jag i soffan och fläker tänder. Stackars Maken.

12 kommentarer:

  1. Då är vi på ungefär samma humör ikväll ;) !! Kraaam!

    SvaraRadera
  2. jag känne rmig lite hängig själv också, det är nog nåt i luften!

    SvaraRadera
  3. Jag avskyr kalla bassänger. Dom ska vara varma, men det är dom sällan.
    Vin och kärlek blir man varm av.
    Hoppas allt känns bättre i morgon!

    SvaraRadera
  4. Funkar inte godis då är det illa

    SvaraRadera
  5. Ta ett glas cognac, det värmer!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Fast nu morrade du ju inte alls hos mig! Då utgår jag ifrån att allt är bra.

    Nej en godis räcker inte, har man väl börjat kan man lika gärna ge upp motståndet och vräka i sig.

    Sen kan man gå till kalla badbassängen och bränna bort skiten, först genom frossbrytningar och sen genom simning. Hur bra som helst ju.

    Markattan, full av idéer

    SvaraRadera
  7. Bassänger ska vara varma. Så det så!

    SvaraRadera
  8. Har ätit massor med godis ikväll, och är jag lyckligare? Nej.

    SvaraRadera
  9. Hoppsan det låter inget vidare

    SvaraRadera

Ja, och...?