QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

28 november 2009

Missing

För ett tag sen läste jag på en eller annans blogg, (minns inte vilken) att plötsligen så hade en bloggkompis o följare bara hux flux försvunnit, och lämnat ett tomrum efter sej.

För ett tag sen hände det här också. Och precis som den andra, så undrar jag ju också vad som hänt. Men det får man ju inte veta. Jag försökte att maila på bloggens e-mailadress, men fick bara till svar att adressen inte fanns, och kort därefter försvann bloggen också.
Trist, för det var en bra blogg.

Så, om du som skrev på bloggen "Melindas Tankebubblor" läser detta; jag saknar dej och din blogg....

10 kommentarer:

  1. jag har ingen koll längre. men känner själv att jag inte är i fas att hålla koll på alla bloggar som jag VILL hålla koll på, tappar ju koncentrationen så fort.
    Men jag är en Follower, och lär alltid vara, så MEJ tappar du inte bort i alla fall kära olsoskånska! du är mej en käär vän trots att jag inte vet ens hur du ser ut! men jag ser ju din insida lite, och det är ju faen så mkt viktigare!
    lördagskram på sej!!!!!

    SvaraRadera
  2. Det där är ju lite läskigt tycker jag, man vet ju inte vad som har hänt...

    SvaraRadera
  3. jag vet det var ett par veckor sen , kanske dyker hon upp igen -?
    Säg hej om du läser detta ;)

    SvaraRadera
  4. Det är så tråkigt när någon bara försvinner! Helst om det är en läsvärd blogg.

    SvaraRadera
  5. Ja, fast jag kan på sätt och vis förstå den som gör så. I alla fall om man bloggar anonymt. Bloggen kanske har gjort sitt i den människans liv.
    Men sakna kan man ju göra.

    SvaraRadera
  6. På något vis vill man veta! Fastän man inte känner varandra så gör man liksom det ändå!

    SvaraRadera
  7. Jag undrar också var hon tog vägen...
    Fick ju ingen förvarning om att hon tänkte lägga ner bloggen.

    Hur som helst, ha en mysig första advent!

    SvaraRadera
  8. ja det är så tråkigt när bloggkompisar bara försvinenr sådär, det har hänt mig med.

    SvaraRadera
  9. Jag saknar Surmorsan!! Plötsligt krävs det lösen för att läsa hennes blogg, och det har inte jag... Trist, hoppas allt är bra..

    SV: Mackan satt fint, Kram tillbaka!!

    SvaraRadera

Ja, och...?