QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

01 november 2009

Köpt i Berlin

Här är en bild på jackan jag köpte på Anne Fontaine i Berlin.
Fast jag har inte pälskrage på min, inte heller skärp.

Se så fina ärmar det är på den!
Lite medeltidsstuk med en rund silverfärgad knapp.
Jag är så jätteglad för den :-)

OBSOBS!!! Det är inte jag på bilden....tyvärr.

28 kommentarer:

  1. Jättefin!! Och nej - jag utövade inte någon form av sport på bilden!! Det var bara något jag gjorde till ett annat inlägg jag gjorde för ett tag sedan!! Tyckte den passade bra...Tjohej, liksom!! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Så snygg! Förstår dig helt!

    SvaraRadera
  3. Väldigt tjusig! Lyckliga du!

    SvaraRadera
  4. Du måste va värsta puman i den!

    SvaraRadera
  5. Men ni är säkert otroligt lika

    SvaraRadera
  6. Ni är så gulliga! Men till Christel måste jag säga att den absolut enda likheten mellan mej och donnan på fotot är att vi har samma färg på läppstiftet!

    SvaraRadera
  7. Den var supersnygg, verkligen!

    SvaraRadera
  8. Hahaha!! Vad bra - att DU blev nöjd med klippningen ;) Du kanske kan hjälpa mig nästa gång? Kraaam

    SvaraRadera
  9. Jättefin!

    Fast hon ser lite bitsk ut. Det gör väl inte du... ;)

    SvaraRadera
  10. Jag hade behövt en miljon på banken sen hade jag dragit och shopat med dig... din smak är helt underbar! :)

    SvaraRadera
  11. Halloj där! Vad trevligt det är härinne. Och urtjusig jacka!

    SvaraRadera
  12. Skitsnygg!!!

    Var den svindyr?

    SvaraRadera
  13. Liiiite dyr, men inte såååå farligt. Kom på ca 3400 NOK. Jag trodde den skulle vara MYCKET dyrare! (sammet är ju lite dyrt tyg)Men jag kommer att ha den lääänge, och då blir det inte så illa.
    Det som är så bra med den, och som inte syns på bilden; är att den har "korsettsnörning" i ryggen, så man kan variera lite i storlek. Fast det har jag inga planer på, möjligen bara insnörpande i såna fall!

    SvaraRadera
  14. Snygg! Kul att hitta ett plagg som kan användas länge, det gillar jag! Hatar slitochsläng-kläder.

    SvaraRadera
  15. Fy flate så snygg! Helläcker!!!!!

    SvaraRadera
  16. Jättesnygg jacka, med eller utan pälskrage o skärp! Läckra ärmar - tyvärr såna som säkert skulle hamna i tallriken eller nåt annat kladdigt ställe om jag hade den på mig...
    Suck, Design is not for everyone.. ;-)
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  17. Så jävla läcker!!!!!! Kram på re hörru! :-)

    SvaraRadera
  18. ursnygg jacka!
    Sv, jag är inte på tur med svärföräldrarna direkt, men svärfar springer också marathon, så dom är här, det går bra, men roligare kunde man ju ha!

    SvaraRadera
  19. Snygg jacka! Men jag är säker på att du är snyggare än donnan på bilden, hon ser så tråååkig ut!

    Kram!

    SvaraRadera
  20. Läcker o vad kul att inte ha plagg som "alla" andra typ HM eller KappAhl.

    SvaraRadera
  21. jag tycker att den är toppensnygg, skulle vilja se dig i den! jag "ärver" den gärna när du har ledsnat på den!;)

    SvaraRadera
  22. Mycket snygg måste jag säga! H-e vilken bra smak du har!

    SvaraRadera

Ja, och...?