QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

18 november 2009

Halloen?!

Jag har redan lagt mej en gång. Men inte kunde jag somna, nejdå. Nähä. Vad gör man? Vad gör ni? Jag greppar laptopen. Surfa bloggsen litegranna. Och så kan man ju fundera på varför ett ynka litet pluttigt ChokoBallerinakex prompt ska behöva innehålla 69 kalorier??! Det har jag egentligen funderat på tillochfrån hela kvällen. Kanske därför jag inte kunde somna första gången? Fy så dumt.

8 kommentarer:

  1. Hoppas du orkade somna i alla fall :O)
    Att fundera över kaoriinnehåll, ka ju göra an tokig, så jag förstår dig :O)

    SvaraRadera
  2. Såsana små detaljer ska man inte låta rubba nattsömnen! Själv åt jag en halv risbulle i natt och vågar inte tänka på vad den kaloribomben innehöll... Men jag sov i alla fall som bedövad efteråt :-)

    SvaraRadera
  3. Jag brukar läsa när jag inte kan sova, då somnar jag rätt fort.

    SvaraRadera
  4. 69 kalorier säger du? Åh andra sidan är det helt säkert tomma kalorier och då räknas de inte.

    SvaraRadera
  5. Ja du, det blir laptoppen. Den är en go vän när sömnen lysewr med sin frånvaro. Hopas du somnade gott sen iallafall...
    Onsdagskram

    SvaraRadera
  6. Nu satte du griller i huvudet på mig...undrar just vad ett helt paket innehåller då...

    SvaraRadera
  7. Har hört att Ballerinakex finns i form av pepparkakssmak nu också. Den är det nog färre kalorier i... ;)

    SvaraRadera
  8. Vilket dilemma!
    Hoppas du iallafall somnade till slut...

    SvaraRadera

Ja, och...?