QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 november 2009

Blä

Ojojoj. Idag regnar promenixen bort. Igår försvann det goda humöret, därav tystnaden här. Nu får det verkligen bli en skärpnings här! Ska göra ett 100%-igt försök att få ur mej nån balla saker om mej själv till awarderna jag har fått. Det borde finnas en del att ta av, så att säga.

Ja detta var ju ett sketanes saftigt inlägg-NOT. Vill någon mej nåt, så påträffas jag morrande i svarta hålet till vänster i Provinsen. Tillträde på egen risk. Akta fingrarna. Aaaajö sålänge.

Update: Det blev olidligt trångt att sitta därnere i svarta hålet och morra för sej själv, så jag drog på mej fullt regnställ och gick en sväng i skogen, det hjälpte faktiskt lite. Det öspissar fortfarande småspik här, men nu ska jag dricka en kopp chai latte och surfa bloggar!

13 kommentarer:

  1. ;) ingen promenad ? va???

    haha inte her heller

    SvaraRadera
  2. Du jag kommer dit. Du kommer känna igen mig för det ryker ur öronen.

    SvaraRadera
  3. ojoj, nån som inte är riktigt på bra humör i dag? *tröstar å hoppas det går över*

    SvaraRadera
  4. Finns det plats för en till? Jag har länge letat en sån svart håla...

    SvaraRadera
  5. Förstår dig, vem sjutton vill promenera i detta skitvädret. Jag HATAR november!

    SvaraRadera
  6. nä men jag trodde du var född med ett glatt humör;) svarta hålet behöver inte alltid vara av ondo, ibland är det riktigt trevligt att sitta där o visa sina huggtänder o vara förbannad:-)
    kraammmmm

    SvaraRadera
  7. Tur att du kom ut ändå! Både på promenad och ur hålan! ;)
    Tänk på att det snart är jul med ljus, glitter och "sånt därnt fint"!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Ja fy fasen för detta skitväder. Samma här som hos dig.
    Det är bara att sura ihop och bli bitter. Inget annat som hjälper.

    SvaraRadera
  9. Sådär känner nog de flesta just nu - även jag!! Packade ihop barnen och gick ut - trots vädret! Man orkar ju inte sitta inne hela tiden...Och ja, humöret är uselt!! Kraaam!

    SvaraRadera
  10. Oj, vad trist. Hoppas verkligen att du hittar något som roar dig lite. Såg att du rekommenderade idominsalvesmörjning. Det tyckte jag var roligt i alla fall.

    Markattan, trivs trots regn och rusk

    SvaraRadera
  11. Ibland kan det göra underverk att få komma ut en sväng. Samtidigt så måste man få morra av sig också!

    SvaraRadera
  12. Man får morra, ensam och flersam!

    SvaraRadera
  13. Men på riktigt. Detta så kallade väder...??? Jag har aldrig pratat/brytt mig/funderat på/förgrymmats av väder så mycket som denna Novembermånad. Jag står snart inte uuuuuuuut längre. Sa åt mannen som bor här att han fick skrapa fram en vinst eller råna något för jag vill ha sol!!! Han sa att han inte ville ha sol, sedan gick han till jobbet. Det finns ett ord för honom!

    SvaraRadera

Ja, och...?