QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

11 oktober 2009

Well....

...hello in da holk!
Idag blir det inte så mycket surfande, för vi har ett 50-årskalajs att avverka i eftermiddag. Innan det måste jag tvättastrykapacka för Berlin-turen på torsdag. Och för Skåne-turen rätt efter det igen. Och ni vet ju vad jag tycker om packning. Det blir alltså en bissi söndag här. Men du, ha en förträfflig dag själv!

12 kommentarer:

  1. Ha det samma själv! Även om det ska packas...

    SvaraRadera
  2. haha hello in da holk! fan ska använda det som ledord på min blogg, klockrent jue:-))))

    ha så kul på kalaset!

    kram anna

    SvaraRadera
  3. Har jobbat idag och ser nu fram emot en lugn eftermiddag/kväll medan du verkar ha fullt upp hela dagen...
    Slänger iväg en kram också när jag ändå är i farten ;)

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma! Själv surfar jag hejvilt!

    SvaraRadera
  5. Och på torsdag åker jag till Oslo. På jobb. Packning har jag inte tänkt på ännu.

    SvaraRadera
  6. Kul med resor! Jag tycker det är mycket roligare att packa än att packa upp...!!

    Klart jag hälsar Grabbarna från dej!!
    Mer detaljer i morgon! (Och i övermorgon...)

    SvaraRadera
  7. Det var väldigt vad du far och flänger och kalasar. Härligt. Hoppas packningen och kalaseriet gick bra!

    SvaraRadera
  8. Hoppas kalaset vart lycket & packningen blev där den skulle =)=))

    SvaraRadera
  9. Det låter som du har en härlg tid framför dig!

    SvaraRadera
  10. Hej, äntligen är jag hemma igen och kan läsa din blogg!

    SvaraRadera
  11. Åh bara ordet packa får det att krypa i mig...
    KRAM!

    SvaraRadera
  12. Blir avundsjuk på alla som ska till Berlin.

    SvaraRadera

Ja, och...?