QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 oktober 2009

Värdelöst vetande

.....om mej:

*Vänsterhänt och
*Vänsterbent (sistnämnda var väldigt bra i fotboll när jag var liten).
*Jag har otroligt nog orange bälte i ju jutsu.
*Jag tycker inte om getost!
*Min första bil var en orange SAAB V4, myyyycket älskad.
*Jag har dragit upp en unge ur Akerselva mitt i smällkalla vintern (isen brast).
*Jag har aldrig rökt, har inte ens smakat.
*Jag friade till min man (annars hade vi säkert inte varit gifta än).

11 kommentarer:

  1. Kan vara bra att veta.... ;)

    SvaraRadera
  2. finns inget som heter värdelöst vetande. nu blev du ännu mer intressant! kram o ps röka är rätt gott faktiskt. om än onyttigt:-)

    SvaraRadera
  3. Inte alls värdelöst vetande. Snarare tvärtom!

    Min första bil var en ärtgrön Saab V4! Av 74-års modell.

    Kram och trevlig helg!!

    SvaraRadera
  4. Då känner vi dig lite bättre.
    Är du i Deutchland ännu?

    SvaraRadera
  5. Oh, vilket drama det där med ungen i älven! *ryser*
    Tur att du var där...

    SvaraRadera
  6. Inte värdelöst vetande!

    Jag bjöd ut den killen som sedemera kom att bli min man, mina barns far och den mannen är jag fortfarande gift med. Allt för hans fina bruna ögons skull! Annars hade det inte blivit något här heller ;-)

    SvaraRadera
  7. Det var en jäkla massa vänster här är det höger som gäller, höterhänt, högerbent tror jag i alla fall eftersom jag aldrig gillat fotboll!

    SvaraRadera
  8. Oj. Akersälva var imponerande. Och rökning? Inte ens vattenpipa?

    SvaraRadera
  9. Håller med! Finns inget värre än getost!

    SvaraRadera
  10. Håller helt med om getost... det kan man leva förutan!

    SvaraRadera
  11. Det här är bra läsning.

    SvaraRadera

Ja, och...?