QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

08 oktober 2009

Utmaning!

Jag har fått en utmaning av Madame Liljasvart!

Skriv den/det bästa, finaste eller snyggaste du kommer på i varje kategori...
Fyll sen på med en egen kategori...

Färg: Grön
Människa: Sonen
Maträtt: Skånsk Äggakaga m bacon och lingonsylt
Dryck: Whiskey (vatten till vardags)
Plats: Skåne
Musik: Just nu: Daniel Merrywether
Jag själv: Mina ögon
Sak: Mobiltelefon
Tv: Ser hellre på laptop-skärmen
Sysselsättning: Sy (shoppa)
Plagg: Just nu: Min nya gröna kappa!
Blomma: Tussilago (då är våren 100% på plats!)
Djur: Strävhårig tax
Resmål: Gran Canyon
Frukt: Jordgubbar
Doft: Ren tvätt
Mina parfymer: Halston, Angel, C'est la vie

Jag utmanar: *P*, Frunatmaken's,  Ulle Bengtsson
 och Znogge!

9 kommentarer:

  1. Vad kul att läsa mer om dig! Är det ok om jag kanske snor den listan någon dag när fantasin tryter?

    SvaraRadera
  2. S&S: Jag utmanar dej här och nu!! Ta den!

    SvaraRadera
  3. Har inte besökt dig förut, kom hit från *P* och föll strax för några ord i din beskrivning av dig själv : "Grått hår (våga vägra färga!)"
    Själv är jag 44 och numera vackert gråhårig. :-)

    SvaraRadera
  4. Klart att jag hänger på! Listan kommer med morgontidningen ;-)För övrigt är doften av ren tvätt helt rätt!

    SvaraRadera
  5. Vad fantastiskt rolig och liten bloggvärlden ändå är.
    Skoj att du utmanar en av mina äldsta vänner, IRL...
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  6. Jag tar mig an utmaningen, jag också!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Kom igen! Häng på, den som har lust!

    SvaraRadera
  8. Va, va e detta? varför blev inte ja utmanad? Nu blev ja ledsen...

    SvaraRadera
  9. é du säker på att det var augsflippt som utmanade dig?? Inte jag? ;P

    SvaraRadera

Ja, och...?