QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

14 oktober 2009

Promme

Jag går på tur om en halvtimme; hänger du med?

Update: Jag gick runt golfbanan idag. Nobody golfers on the bana. Vad liknar det? Kan man verkligen inte dänga lös på en sketen liten boll bara för att det är rimfrost i gräset? Vad slags frökensport är det där egentligen? 

10 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna gå med på tur! En annan gång, kanske?

    SvaraRadera
  2. Jupp... ska bara klä på mig först!

    SvaraRadera
  3. jupp fyller 40 ;;) på fredag fest på lördag;)

    SvaraRadera
  4. Ah! Min dag hade varit lättare om jag hängt med dig det är då helt klart. Själv har jag cyklat. Så himla tröttsamt!
    Ha en kul tripp till Berlin!

    SvaraRadera
  5. Man får inte spela på banor som har frost. De blir förstörda då. Otaliga är de morgnar då man stått i en reception och hoppats på en värmande sol.

    SvaraRadera
  6. Fantomen: Det VAR ju for faen sol!!

    SvaraRadera
  7. Jag följer gärna med!
    Allverligt talat så ska jag gå runt golfbanan som jag har här i närheten imorgon. Intressant att se om det finns några tappra höstgolfare här...

    SvaraRadera
  8. En sann golfare hindras inte av lite frost! I Norrbotten lär de spela på snötäckta banor...låter besvärligt när de ska leta efter bollen tycker jag ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?