QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

07 oktober 2009

Oj


Ny affär i Provinsen. Jag skulle ju bara inom och kolla lite. Blev i ett jafs 2800 pix fattigare, hur nu det gick till. Och inte kan man se hur fin klänningen är på den här bilden. Men den är grööön, och matchar mina närsynta gröna nåt alldeles fenomenalt.
Det får ni faktiskt bara tro på.

19 kommentarer:

  1. Sammet... jag ÄLSKAR sammet.
    Nu blev jag minsann lite shoppingsugen.

    SvaraRadera
  2. NICA: Är det du som sjunger så fint på andras bloggar? Så kul att du är inom! Kram!

    SvaraRadera
  3. Snygga saker. Och gröna ögon med gröna kläder är bäst! Det var just det som jag fastnade för när jag träffade min man...därav mitt utropstecken.

    SvaraRadera
  4. Härligt! Alltid kul med nytt :-)

    SvaraRadera
  5. Guu vad snygga,,jag fullkomligt älskar båda plaggen,,,gu så snyggt!!!!

    SvaraRadera
  6. Så snyggt!!! Vilket bra köp du gjorde.

    SvaraRadera
  7. jag har en utmaning till dig på min blogg ;)

    SvaraRadera
  8. mmm, grön kan ja hålla med om, *mode, va e de?*

    SvaraRadera
  9. Men vafalls? Nu är jag grön av avund.

    Markattan, som inte missunnar

    SvaraRadera
  10. Jättesnyggt! Jag älskar också grönt, fast mina ögon är bruna.

    SvaraRadera
  11. Åhhh... Jag vill ha en sådan kappa! Klänning är jag inte så bra på att bära däremot.
    Vad härligt att hitta en ny butik med så fina saker!

    SvaraRadera
  12. Tack! Vad gullig du är! Klart jag är här - är bara lite usel på att kommentera :)

    SvaraRadera
  13. Haha.. ja, mitt Odd Molly intresse har dragit mig lite ditåt tyvärr. Inte meningen, men just nu har den andra bloggen mest känts som jobb. Sorry.

    SvaraRadera
  14. Det slår ju aldrig fel! När man ger sig ut för att shoppa, så hittar man oftast ingenting. Ska man däremot bara titta lite, ja då kommer man helt plötsligt hem med en helt ny garderob!
    Måste vara någon typ av naturlag...

    SvaraRadera
  15. det är alldeles för lätt att spendera pengar. :)

    SvaraRadera
  16. nämen då! men vad är pengar mot en vacker klänning o en kappa?!

    det är ju inte så du går o handlar varje dag:-)
    kramen

    SvaraRadera
  17. Åh vilken kappa den är super snygg! :)

    SvaraRadera
  18. den där gröna var superläcker!

    SvaraRadera

Ja, och...?