QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

28 oktober 2009

Njutning

Jag har alldeles snöat in på Chai Latte, men kjæresnillesøte så gott det är! Har köpt med mej hem, för detta u-land har inte detta (vad jag vet). Låt mej nu leva i tron på att det inte är några många kalorier i detta goda (fast jag misstänker motsatsen).
villinteveta villinteveta villinteveta

10 kommentarer:

  1. Är det en tesort? Nyss läst mig dricka rött te, gottigottgott ;)

    SvaraRadera
  2. Latte är helt kalorifri! *bestämmer*
    =)

    SvaraRadera
  3. Har aldrig provat. Jag har alltså misast nåt?

    SvaraRadera
  4. Hur gott som helst och säkert bara minuskalorier! Välkommen hem men vad har du/någon gjort med bilen?

    SvaraRadera
  5. hur översätter man i
    ny och ne??du vet bla bla bla i ny och ne

    SvaraRadera
  6. Men där ÄR du ju! Hoppas du hade en bra resa! Chai Latte, helt säkert BARA nyttigheter! :-)

    SvaraRadera
  7. Klart att det är nyttigt.
    Åtminstone för själen.

    Markattan, alltid positiv

    SvaraRadera
  8. Finns väl inga kalorier där! Kan jag inte tänka mig. Latte betyder väl vatte(n), eller hur?

    SvaraRadera
  9. Vad är Chai Latte?
    Kul att du är tillbaka, har saknat dej!

    SvaraRadera
  10. Hej å varför lämna du mig så fruktansvärt ensam? Å va har du gjort me bilen? ajabaja att förstöra bilen ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?