QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

31 oktober 2009

Lördag hemma!

Har gått tur idag.
Härligt.
Gick sista delen av turen jättejättekissenödig.
Mindre härligt.

Hallå! Hallå! Hallåååå!
Minsann, är det inte tvättkorgen som kallar på mej?
Joho, det tror jag bestämt.
Startar en maskin, och sen kaffe.
Kommer du?

8 kommentarer:

  1. Den där tvättkorgen borde nån lära vara TYST, för de finns ju inget värre än att tvätta :D

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde komma på stört!!!
    Helgkram

    SvaraRadera
  3. Att få in tvätten i maskinen går väl an - men hängavikakanskestrykaåläggainigarderoben det är det som är det jobbiga... Skulle gärna dricka kaffe hos dej om du inte bodde så förbaskat avsides...
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  4. ...åh, hade gärna. Men dammsugarn skriker så förjävligt här hemma.. ;)
    Kram på're!

    SvaraRadera
  5. Hade kommit på stört om inte löven här hemma hade ropat så förbaskat.

    SvaraRadera
  6. Hallå där!! Hittade hit genom gemensam bloggvän!! Usch ja...här bara det inte kallar på mig - den rentav SKRIKER!! Överfullt!! Måste ta mig samman i morgon!! Kommer tillbaka - Kraaam!!

    SvaraRadera
  7. ah jag har lagt över tvättansvar på gubben...så tvätten får skrika bäst fan han vill..jag lyssnar inte ändån:-))))))kram

    SvaraRadera
  8. Ja här är det ett väldigt väsen :)
    Men låt dom skrika, jag läser bloggar

    SvaraRadera

Ja, och...?