QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 oktober 2009

Fridag

Jag startade dagen med en underbart skön ansiktsbehandling, och därifrån åkte jag sen direkt ut i skogen för att gå en sväng.
Nu sitter jag här med kaffe och en macka, och en härlig bunke damtidningar som jag fick av väninnan på ärtsoppan igår. LYX! Ikväll ska vi på konsert med två skönsjungande norska herrar. Sex stycken blir vi, och sen blir det nog en bit mat efteråt.
Vad slags planer har du/ni för ikväll och helgen i övrigt?

16 kommentarer:

  1. I kväll blir det mys med make och katter, och i morgon brottning i provhytter. Ska försöka hitta en snygg vinterkappa. Ha en fin helg därborta! Åsså kram! :-)

    SvaraRadera
  2. Vit månad. Ska ha tråkigt hela helgen.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det ser ut! Och vilken skön dag!
    Själv ska jag ta det lugnt tror jag, dricka vin, umgås med familjen!

    SvaraRadera
  4. Soffan med en toapappersrulle så att jag kan snyta mig när det behövs. (Varannan minut.)

    SvaraRadera
  5. Å så deilig. Vi har ikke fått vært i skogen i dag...men vi har hatt hyggelig besøk :-P Kos det også!
    Klem
    M

    SvaraRadera
  6. Låter ljuvligt.

    Ja jag har ju varit sugen på vin sen innan lunch. ;-) Hej varning...

    SvaraRadera
  7. Jag tror att det får bli lite mat, lite vin och en massa prat med maken.

    SvaraRadera
  8. Min helg är fullplanerad som vanligt, ikväll, hoppas jag att jag får umgås med mina barn :O) De verkar vara hemma alla tre :O)

    SvaraRadera
  9. Kalas hos lilla söta systerdotter, 18-årsmiddag på lördag och vernissage på söndag!

    Ha en kul kväll!

    SvaraRadera
  10. Tänkte fylla 40 i morgon, men vi får se hur det blir... Kanske ångrar mej och fyller nåt annat, mindre gammalt.
    Skulle också behöva ansiktsbehandling!
    Ha så kul ikväll o en härlig helg!!!

    SvaraRadera
  11. Låter som en underbar dag.

    I helgen ska jag samla pengar till Världens barn... annars finns inget inplanerat

    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  12. nu ska jag lägga mej till rätta i soffan o kolla på några inspelade glamouravsnitt med lite kaffe o en cupcake eller så:-) inte helt fel!

    SvaraRadera
  13. I morgon ska jag träffe en annan bloggare, Asfaltmamman. Har inte träffat henne sedan i påskas fast vi bor bara några km från varandra. Provsmaka de sista vindruvorna, om de har blivit så söta att de går att äta ;-)

    Hoppas att din kväll blir härlig!

    Kramar!

    SvaraRadera
  14. Bara slöa, inget annat. Om nu inte Söta halvan hittar på några dumheter.

    Markattan, önskar trevlig helg

    SvaraRadera
  15. Kvällen är slapp i soffan & surfa runt & kolla klänningar =)
    Lördagskram

    SvaraRadera

Ja, och...?