QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

18 oktober 2009

Förhoppningsvis kommer jag hem sent ikväll efter en helt härlig jentetur! Jag har semester imorgon, och hinner såvidt packa om lite innan jag sätter bilen på Köpenhamnsbåten kl 16, för ett besök hos Mor&Far i Skåne.

Er plutselig tilbake med mere, så bare stikk inom!

7 kommentarer:

  1. Jag vill också vara lite ledig. Det känner jag tydligt.

    SvaraRadera
  2. Men det är södra Skåne, eller hur? Annars...

    SvaraRadera
  3. vad härligt det låter med jentetur!

    SvaraRadera
  4. Underbart med lite getaways. :-)
    Och grattis till vinsten inne hos mig!

    SvaraRadera
  5. Bara resor och trevligheter! Så ska det vara.

    SvaraRadera

Ja, och...?