QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

29 oktober 2009

190 knyck

Jag är för tiden en busy dame, men till helgen räknar jag med att kolla bloggar och kommentera, samt kanske också smälla till med ett nytt tillägg.

Bilsmockadollan gjorde jag alldeles själv, och dumme Sonen garvar fortfarande! (ingen respekt för sin ömma moder, ferbamande ungen!)

15 kommentarer:

  1. ja man saknar dig ska du veta ;)

    SvaraRadera
  2. Dame är ett fint ord tycker jag, jag tycker om att bli kallad "min dame". Det sker bara på telefon till andra dock, här hemma heter jag bara pluppen.

    SvaraRadera
  3. Men jag ÄLSKAR julpynt :O)=

    SvaraRadera
  4. Jo, man har då märkt att du är en very busy dame nu för tiden... ;)

    SvaraRadera
  5. Jag ser fram emot nya inlägg med spänd förväntan :-)

    En fråga bara, vad betyder "Bobbe. Han." som du skrev i en kommentar hos mig?

    SvaraRadera
  6. Ok, smällar hit och smällar dit, alltid händer det något runt dig :)

    SvaraRadera
  7. hallå där, vad är du så busy ned?

    SvaraRadera
  8. Jag e också busy busy.. puh.. men idag tar jag igen lite bloggar :D

    SvaraRadera
  9. Usch! Jag avskyr bilproblem. Med en äldre bil känns det som att det kan bli hur dyrt som helst, med en ny bil känns skrapor och skråmor så fruktansvärt onödigt.

    SvaraRadera
  10. Vad är väl en liten smäll? När det finns krig och sånt?

    SvaraRadera
  11. Plast är praktiskt om man slipper montera ihop och isär den som ett sjutusenbitarspussel... Hade en gång en hyrestant som bjöd på adventskaffe och julgransplundring varje år för att få hjälp med monterandet.. Bäst måste vara att ställa undan och ta fram den färdigklädd!
    Ha en trevlig kväll!!

    SvaraRadera

Ja, och...?