QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

12 september 2009

Underbara

Cirkus Cirkör! Jag tröttnar aldrig! Deras föreställning handlar om livet och att leva, och i viss mån döden. Och hur fantastiskt jag än har det där jag sitter och njuter och låter mej underhållas, så går mina tankar emellanåt till Pillargontanten, som har tagit ett rätt och riktigt beslut som hundägare; en sann djurvän.

Det gör ont.

6 kommentarer:

  1. Ja va tvungen att titta in hos henne me, ja fick ta samma beslut för ente så längesen.

    Låter som ni hade en mye trevlig freda!

    SvaraRadera
  2. Jag tittade också in och grät en skvätt. Det är nackdelen med att ha husdjur, man fäster sig så lätt och sen står man där ensam och sörjer. Tur då att det finns sånt som smörjer själen lite, som Cirkus Cirkör.

    Markattan

    SvaraRadera
  3. Å det är så jobbigt att ta det beslutet.

    SvaraRadera
  4. Tittade in till henne och läste. Ibland är det väldigt svårt att vara matte men hon gjorde det enda rätt.

    SvaraRadera
  5. jag håller med, dom är bäst!

    SvaraRadera
  6. Tack, kära du :O)
    Livet är inte rättvist alla gånger.
    Låter i alla fall som om du haft en härlig dag :O)

    SvaraRadera

Ja, och...?