QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 september 2009

Sportänka

Maken ser på fotboll. (det gick till hällvitte med Norge i VM-kvalificeringen) Han är MYCKET hjälpsam både verbalt och kroppsspråkmässigt. Är det egentligen inte lite nonchalant att dom
så fullständigt skiter i hans goda råd? Jag hade nog blivit lite arg
om jag var honom.

Men Sverige gick vidare! Nanana nanana....Norge är inte me-ed!
Trallala lalalla...

15 kommentarer:

  1. Ja, fast det var med nöd och näppe. Men ändå, det är bra... ;)

    SvaraRadera
  2. Nänänä, sånt skiter vi i; Sverige är M.E.D! det är I.N.T.E nårje. HEHEHE (häxigt skratt)

    SvaraRadera
  3. Markattan gläds också åt de gulblå framgångarna... Särskilt nu när landet i väst inte är med...

    Markattan, en elak fan ibland

    SvaraRadera
  4. Och jag ba, ingen som tänker på Finland?!

    SvaraRadera
  5. Jag kan ju säga det att Maken hoppade upp och ner i soffan som tokig när Sverige gick vidare. Jag bara stirrade på honom...

    Jag tycker att varför inte ge alla spelare en varsin boll, så slipper de slåss om den där enda???

    Märks det att jag tycker att forboll är tråkigt? ;-)

    SvaraRadera
  6. MK: Bra med lite elakhet ibland!
    FP: Är inte Finland med?
    M: Varsin boll; sabla bra tänkt, det där!

    SvaraRadera
  7. men vi vann matchen iallafall, ni fick ju inte ens ett mål bara en jäkla otur att Malta fick självmål!!

    SvaraRadera
  8. just det som är problemet jag har ju redan läst den!

    SvaraRadera
  9. ...og her er denne allerede av lasset. Natti.

    SvaraRadera
  10. Fick du mitt mail igår? Jag skrev från den andra....

    SvaraRadera
  11. Det är otroligt viktigt att hålla på rätt lag :-)

    SvaraRadera
  12. Fniss, gillar slutkommentaren trots att den är i mindre teckenstorlek ;)

    SvaraRadera
  13. Och så vill man väl klargöra att Sverige inte är klart för VM ännu. OCh att Norge fortfarande har en liten liten chans.

    SvaraRadera
  14. EHVM: Nu ska vi inte vara så petiga. Klart Sverige kan! Och Nårje? Nä.

    SvaraRadera

Ja, och...?