QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

12 september 2009

Rubrik? Vete faen

Maken har varit på Hi-Fi-mässa idag med två kompisar. Han har hört på jättemycket, glott och pillat. Och så berättar han att han har sett högtalare lika stora som garderober! Tydligt imponerad! Jaha. Gäsp.

Själv har jag fikat med delar av Skagen-gänget, MYCKET trevligare än högtalargarderober. Dessutom lät jag bilen stå, och gick ner (och hem). Så kunde jag med gott samvete käka den där kanelbullen.

4 kommentarer:

  1. Enda gången jag har dåligt samvete för en bulle är när jag inte orkade äta upp den sista.

    SvaraRadera
  2. Dåligt samvete kan man ha när det är något man inte gjort. Att ha det för något man gjort är förkastligt. Ingen blir lyckligare av det. Fast det var duktigt av dig ändå, att promenera.

    Markattan

    SvaraRadera
  3. tänk så olika man är, jag hade jublat om jag hittade högtalare lika små som knappnålar!

    SvaraRadera
  4. Den kanelbullen satt nog fint den kram

    SvaraRadera

Ja, och...?