QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

14 september 2009

Planer

Idag trotsade jag rusningstrafiken efter jobbet och drog ner i city för att hämta förhandsbeställda biobiljetter till "Flickan som lekte med elden".  Den har premiär här på fredag, och enligt Sonens önskan ska vi se den då. Så då blir det att hämta Sonen på flygplatsen vid 1830-tiden, sen full pinne in till Oslo och hitta ett ställe och käka lite innan filmen. Det ska inte vara mycket förseningar i flygtrafiken för att sistnämnda ryker. Hem om hinner vi inte.
Sonen är redan uppbokad en del i helgen (förståss) men eftersom Maken flyger iväg till London på guttetur dagen efter, så blir det inget problem med bileriet; Sonen och jag har bägge bilarna tillgängliga och kan i princip ta vars en.

Nu ska jag ha kaffe.

12 kommentarer:

  1. Åh, den filmen vill jag också se :O)

    SvaraRadera
  2. den filmen vill jag också se snarast möjligt!

    SvaraRadera
  3. slötant som jag är så har jag inte sett den förste än

    SvaraRadera
  4. jag tyckte bara allt lät stressigt!!! har ingen aning om vad för film det är, är det nån svensk typ? jag kollar sällan svenska filmer, det är alltid nån stackars unge som blir sprängd eller kidnappad o så tänker jag på det i all evighet..

    SvaraRadera
  5. Full fart där hos dig! Måste fråga, "vars en", är det skånska eller norska? Häruppe säger vi "var sin". Köpp köpp på dig! :-)

    SvaraRadera
  6. Vi har inte fått tag på biljetter för alla var slut så vi får vänta någon vecka...
    Men den som väntar...

    SvaraRadera
  7. C: Skärpning! Jättebra film ju!
    GM: Bra film, måste ses!
    BB: Hoppla hejsan! Det var nog en högst egen blandning! I nårje heter det "vær vår".
    Z: Gläd dej!

    SvaraRadera
  8. Har inte sett "Men som hater kvinnor" än men alla säger att den är jättebra så nu gäller det att få tummen ur så jag kan sen den andra också..

    SvaraRadera
  9. Oj är den redan här? Då blir det snart bio igen.

    Markattan, som just delar ut lite böcker

    SvaraRadera
  10. Jag har inte tid att se den förrän efter kalaset. Men se den, det ska jag!

    SvaraRadera
  11. Vad ska man sen lägga sin tid på när ungarna flyttat o man måste lägga ner taxiverksamheten? ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?