QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

01 september 2009

ojojojojoj

Maken hade bestämt sej för att träna efter jobbet idag. Han brukar vara mycket svårrubbad på dessa beslut. Så kände jag mej "tøff-i-trynet" och slängde iväg följande sms: "skit i att träna, kom hem och ha sex med mej istället!" "Dödött, dödött" sa det i mobilen: "OK" stod det.

Så nu sitter jag här med kill-i-magen och litelite prestationsångest. Vad väntar han sej nu? Jag hinner faen inte strö nånna rosenblad längs trappan och sånt. Och raggsockar är väl inte så sexigt va?

Me and my big mouth.

17 kommentarer:

  1. Hm, ett gött rätt-på-knull utan krusiduller kanske?

    SvaraRadera
  2. Oj! Kan man krusidulla till sånt här??

    SvaraRadera
  3. Pang på bara! Möt honom ute på garageuppfarten/i trapphuset så hinner ni inte tänka och få en massa förväntningar.

    SvaraRadera
  4. Släng raggsockorna och allt annat så ordnar sig nog det hela till det bästa.

    SvaraRadera
  5. Och du skickade till rätt nummer?

    SvaraRadera
  6. Du vet vad man säger: om du vill förföra en kvinna ge henne choklad, blommor, smycken, parfym etc. etc. Om du vill förföra en man: show up naked, bring beer. Och så här mitt i veckan kanske man klarar sig utan öl också ;-)

    SvaraRadera
  7. Och så här dags väntar åtminstone jag på en liten uppdatering....

    Markattan, som hoppas det blev rajtantajtan

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni hade en riktigt mysig stund, och att han fick lite motion :O)
    Jag tror jag ska locka min me till "träning" också :O)

    SvaraRadera
  9. Madlar: Herreguden! Jag hann ju knappt tänka förrän Maken stod i dörren!
    Kaiza62: Hur tar man av raggsockar på ett raffinerat sätt?!
    Monica och Anna: Det var härligt, men spännande...njae.

    SvaraRadera
  10. här händer det grejer när man är borta. vad härligt! :)

    SvaraRadera
  11. Oj, här har man missat hela showen. Blev det bra då? Pang på rödbetan eller?

    SvaraRadera
  12. C+CH: Det blev bra. Inga mesigheter här inte!

    SvaraRadera

Ja, och...?