QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

29 september 2009

Norwegian thumb

Jag har aldrig i mit liv hållit så mycket tummar som när jag började blogga. Det är ett under att man får gjort nåt annat överhuvudtaget. Alltid är det nån som behöver en hållen tumme.
Fantastiskt egentligen vad mycket man klarar bara med hjälp av pekfingrarna. Fast vissa saker går alldeles galet. Som när jag tappar greppet alldeles. Det är då jag har verkligen har tänkt till på nån i bloggosfären! Men jag har därför blivit en hejare på att torka lösliga hushållsprodukter, så kom igen! Jag håller så gärna! ;-)

3 kommentarer:

  1. Om man håller många cybertummar har man nog skaffat sig många cybervänner.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med funatmaken, du har nog fått många cybervänner.

    Och läskat mig idag med de där våfflorna. Måste ha våfflor snart.

    SvaraRadera

Ja, och...?