QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 september 2009

Kap

Häromdagen skulle jag köpa en lila tunika. Rynktråden hade släppt lite, och eftersom det inte fanns fler i min storlek XL, (the boobs you know; the boobs) så frågade jag om jag inte kunde få lite rabatt på den. Tänkte sådär en 10 % nånting. Rynktråden kunde jag ju fixa själv. Tjejan tuggade lite på sitt tuggummi, och döm om min förvåning när hon brände till med 40 %!

Jag högg direkt, fort som bara fanden!

12 kommentarer:

  1. Vicken tur :O) Händer aldrig mig...

    SvaraRadera
  2. Grattis till kapet! Den expediten hade vaknat på rätt sida i alla fall!

    Ha en härlig torsdag!

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul med rabatt! Själv lyckades jag få 20% på fyra blomkrukor igår. Hon i kassan trodde att skarven inuti var en spricka, jag visste bättre men sa förstås ingenting :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till det kapet.
    Det skulle kunna hända mig med om jag någon gång ibland gick in i en klädaffär. Men nä.

    SvaraRadera
  5. Ett kap & lila är ju så snyggt!!!

    SvaraRadera
  6. Var hon ny eller? En del har ju tur!

    SvaraRadera
  7. *beundrar enormt* - du kan pruta också! Och inte lite.

    SvaraRadera
  8. En rynktråd-defekt a 80 spänn! Kanske tjejan hade en lös koppling?

    SvaraRadera
  9. Bara att slå till! Gratulerar!

    SvaraRadera
  10. Å himmel, man kunde ju tro att du är smålänning!

    SvaraRadera

Ja, och...?