QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

11 september 2009

Josåatte

Har inte sovit sådär jättebra inatt. (drömde att pessaret var trasigt, vilken fasa)* Känner mej lite ruggig, så nu ska jag ta och gå ut en sväng. Ikväll ska Maken och jag åka till fiiiina provinsen (vi bor på "fel" håll) och gå på Cirkus Cirkör. Det är tredje gången jag ser dom, är helt frälst!

*och nu sms:ar StoraSyster att hon drömde att jag var gravid!

7 kommentarer:

  1. Jag har aldrig sett dem, TROTS att jag bor nästgårds... Bara några km från den byggnad där de huserar.

    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Cirque de Soleil säger jag bara. Så jävla bra!

    SvaraRadera
  3. Har aldrig sett dem men önskar er en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Åh! Cirkus Cirkör! Det kommer att bli en höjdarkväll! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Me löv Cirkus Cirkör! Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  6. Det där låter ju helt livsfarligt, inte vill du väl bli gravid nu? Jag skulle dö om jag upptäckte jag var gravid nu vid 47, för jag skulle ha jävligt svårt att göra abort. Nu är gravid out of the guestion så att säga eftersom jag just nu har mens. Halleluja.

    SvaraRadera
  7. Så du drömde inte om MIG då? Om nu inte jag agerade pessar förstås... ;-)

    SvaraRadera

Ja, och...?