QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

10 september 2009

Fnys

I gott och väl en timme har Maken gäspat stort och sagt att han ska gå på badet (här i nårje går man inte i badrummet) och borsta bissen. Istället sitter han i andra våningen och surfar datorn som en gal.
Men nu ska JAG gå upp och koja. Och när jag nu sätter foten på nedersta trappsteget och det knarrar till, så ska ni få se en Make med en acceleration som en svart puma. Bara för att komma sej in på badet före mej. Idiot. Han.

Jag ska faen smyyyyga.

Update: Jag hann in före honom tack vare överraskningsmomentet. Men vem står nu utanför och frågar: "är du färdig snart? Näe?" Och jag? En äkta multitaskkvinna? Som tar bort ögonmakeupen medan jag kissar? Färdig snart?
Tillåt mej skratta lite sådär överlägset.

10 kommentarer:

  1. Moahahahhahah!!!!

    Klart du vann :-D

    SvaraRadera
  2. Du kan då verkligen smyga. Bra gjort. Kram

    SvaraRadera
  3. Det är ju så att man blir tårögd.
    Vilken smygartalang!!! *imponerad*

    SvaraRadera
  4. Hihi, du är visst både smart och smidig! Känner igen det där - kampen om att komma först in på toan, konstigt att alla ska dit samtidigt.

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till segern!
    Ha de gott!
    Hälsningar från ett just nu regnigt Rio...

    SvaraRadera

Ja, och...?