QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 september 2009

Blomsten

Det här är en brosch i alpackaull, som jag har fått jättemycket komplimanger för. I lördags hade jag oturen att tappa den. När jag upptäckte det, blev jag förtvivlad och letade överallt hemma och i bilen, men borta var den. Men så ringde jag affären och hoppadeshoppades att dom hade nån kvar. Och tänk! Det hade dom! Och i samma färg! Så nu ska jag byta nålen på baksidan och sätta dit en bättre med "snurrelås" på!

Visst är den väl vacker!

8 kommentarer:

  1. Vilken tur att dom hade fler,,kanske var paxad till dej,,jättefin & den känns som om det är du (även om jag aldrig träffat dej)
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Åh vad bra1 Ibland ska man ha tur. (fast du är kanske som min syster som alltid har tur, oavsett vad det är)

    SvaraRadera
  3. Åh de e lycka när man hittar samma igen!

    SvaraRadera
  4. oh så fin! och som ankan säger så "du"! ja den var riktigt gullig!!!kramen

    SvaraRadera
  5. Ja, verkligen jättefin! Tur att du skrev att det är en blombrosch, annars hade jag trott att det var nåt HELT annat... :-)

    SvaraRadera
  6. Det där är en sådan där sak som man blir glad av bara man ser den. Fin!

    SvaraRadera
  7. den är jättejättefin!! vilken tur du hade att det fanns en till.

    SvaraRadera
  8. Vilken tur att det fanns en till! Den är väldigt fin!

    SvaraRadera

Ja, och...?