QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 september 2009

Bileri

Så. Då var det färdigt. Nu kvistade Maken iväg för att tvätta min bil, och sen ska den poleras. Jag har erbjudit honom mina tjänster, men fick ett ganska ljummet svar. Det kan väl vara trevligt att gnicka gojja ihop på bilen? Ska man inte dela allt? Eller hur var det nu?

3 kommentarer:

  1. Ibland är det läge att inte envisas ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle inte envisas med att göra detta tillsammans! Det finns så mycket annat som är trevligt att göra tillsammans. Dricka champagne och äta praliner t ex ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle önska att min man hade haft tid för lite bilpolering idag. Min bil ser ut som en soptipp på både in och utsida.

    SvaraRadera

Ja, och...?