QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 september 2009

Bett på gång

My DarlingMams är på krigsstigen mot Dom Svenska Myndigheterna. Det är inte nådigt. Dags att titta lite på evakueringsplanerna om man jobbar i Departementen och har med huggiga PensionärsMadamer att göra. (ett litet råd i all välmening bara)

6 kommentarer:

  1. Japp! Det är jävlar-anamma i PensionärsMadamer! Håller på dinn Mamma!

    Du har mail...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. o jag trodde att du förvandlats till vampyr! hm har jag sett för mycket vampyrserie...läste bara bett på gång och kastade mig över din sida som en vampyr efter blod...

    SvaraRadera
  3. Tack för det. Ska se upp!

    Tack också för fina kommentaren hos mig.

    SvaraRadera
  4. Oj, då! Det låter lite oroväckande...

    SvaraRadera
  5. Ja, jag vet var min huggtand kommer ifrån! Men den som inget dumt gjort drabbas inte, så på det viset är vi ju justa. Biter inte i hytt o pine, som dom säjer här i nårje.

    SvaraRadera
  6. Pensionärs-Madamer skall man icke stöta sig med har jag lärt mig genom en egen Pensionärs-madam! Tack för varningen! :)

    SvaraRadera

Ja, och...?