QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

10 augusti 2009

Utflyttad

Då är Sonen flyttad; jättejättekul att få vara med och hjälpa till! Och det känns helt rätt! Han ska vara i Trondheim nu och njuta starten på vuxenlivet! Det unnar jag honom av hela mitt hjärta!
Men jag har skitont i armarna efter flytten; så jag kommer plutselig tilbake när jag kan skriva utan att skrika.

5 kommentarer:

  1. Då får jag önska honom lycka till! Härligt!

    SvaraRadera
  2. Den dagen kommer...plutselig når de er voksne og flytter ut for å starte på sitt voksne liv. Ønsker han masse lykke til :-P
    Klem
    M

    SvaraRadera
  3. lycka till till sonen, då får vila nu ett tag
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad du är stark! Jag har låst in min son i källaren. Han ska aldrig få flytta hemifrån!
    Sådetså! ;D

    SvaraRadera
  5. Tack, vad gulliga ni är!

    T:Sonen är 20 och ett halvt; när jag var 21 flyttade jag till Oslo! Så det var på tiden!

    SvaraRadera

Ja, och...?