QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

14 augusti 2009

Svart bälte i shopping

En sån här megafull shoppingvagn har jag nästan bara sett på teve.

Jag shoppade loss till Sonen på lilla lokala mataffären.
Kvittot blev 84 cm långt, och kostnaden ska vi inte ens nämna.
Men han lär ju inte svälta på ett tag iallafall.

13 kommentarer:

  1. Den bedriften har jag aldrig lyckats med. Och nä, svälten lär inte lyckas slå sina klor i honom. I första taget.

    SvaraRadera
  2. Den bedriften har jag lyckats med ett par gånger. Det var så att plånboken kved!

    SvaraRadera
  3. men gu va snäll du är, sånn har min mamma aldrig gjort för mig , fyllt upp så där liksom !

    SvaraRadera
  4. S: Jag tror inte ens han vet vad han har i skåpen!
    Z: Hela kontot skriker!
    M: Min mamma gjorde det för mej; så därför bestämde jag mej för att göra detsamma:-)

    SvaraRadera
  5. Gu va fint gjort av dej,,ser häftigt ut med en sån full vagn =)

    SvaraRadera
  6. Hoppas sonen vet vilken snäll mamma han har.

    Markattan

    SvaraRadera
  7. Du köpte väl en kokbok också..?

    SvaraRadera
  8. MK: Det tror (hoppas) jag!
    FP: Han har flera, men hjälper det? NEEEEJ...

    SvaraRadera
  9. Men jösses, vill du va min mamma? Så har inte min mor gjort för mig men för min bror. Va lycklig din son måste vara för att ha en så otroligt snäll mor. Men när mina pengar snubblar in på mitt konto ser det exakt ut så me, fast då åker vi till stora staden å handlar...

    SvaraRadera
  10. Långa kvitton är fina kvitton ;)

    SvaraRadera
  11. Hosanna: Ja det tycker iallafall affärsinnehavaren!

    SvaraRadera
  12. det är bra, så ska en mamma vara!

    SvaraRadera

Ja, och...?