QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

29 augusti 2009

Sug

Maken är fenomenal på att käka glasspinnar, han ett drag värre än dammsugaren.

Vi har en centraldammsugare med ett sjujäkla sug i. En gång dammsög han upp ett par av mina (rena, ovikta) trosor. Dom for hela vägen i rörledningarna, inne i väggarna med ett gräsligt HÖÖÖÖÖ! (inåtljud) innan dom slutligen landade i behållaren ute i förrådet.
Fick ju såklart tvätta dom en gång till.

Han får alldeles inöverkinder, ser ju ut som han inhalerar glassen.
Det kan inte vara sunt.

7 kommentarer:

  1. På vad?
    Godis, vin, spettekaka eller vad?
    Inte mannen väl *rodnar*

    SvaraRadera
  2. Då skulle du se min man äta jordnötter! Snacka om sug - svärsonen trodde inte det var sant.

    SvaraRadera
  3. C: Makens sug. Vad tänkte du på, kära du?
    TL: Måste vara kopplat till Y-kromosomen det också då.

    SvaraRadera
  4. Kan det ligga i generna ;-)

    SvaraRadera
  5. När jag kommenterade stod det bara sug..inget annat. NU syns texten så NU vet jag....
    Suck...att jag aldrig lär mig ;O)

    SvaraRadera
  6. ja vi har också centarldammsugare, och jäklar så mycket som har åkt genom väggarna i vårt hus!

    SvaraRadera
  7. Ser framför mig din make när han använder sig själv som dammsugare och får in dina trosor i munnen...men VARFÖR tänkte jag så??? Mitt huvud ÄR trasigt! :-)

    SvaraRadera

Ja, och...?