QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

05 augusti 2009

Stress

Skrev jag att jag är stressad? Har precis varit på Elköp med Sonen för att köpa en liten food processor. "Herreguden Mamma! Jag måste ju kunna laga smoothies och sånt!" (yeah right, för det gör han ju jämt...NOT) Halvvägs upp till bilen kom jag på att jag gick i 20-åriga tållorna (skånska för träskor). Sonen kved förfärat när jag vägrade vända. Väl hemma igen upptäcker jag att jag gått med BHållaren knäppt på en (EN!) av de tre hyskorna; vilken katastrof kunde inte det ha blivit där på Elköp?! Osminkad var jag också, och utan linser.
Ett styck skånskt vrak ute och går, swiiiit djisass!

Sa jag att jag känner mej stressad? HJÄLP! Någon!

8 kommentarer:

  1. Skånska tållor håller i alla väder och det gäller även en bra BH!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du känner dig som hemma ;)

    SvaraRadera
  3. Haha.. ingen fara tror jag allt. Du behöll nog huvudet högt ändå liksom...

    SvaraRadera
  4. Farligt att stressa! Du är säkrt en snygg skåning!

    Du! Torsdagskram! Ha, nu han jag före dig!

    SvaraRadera
  5. Den enda hushållsmaskin sonen ville ha var en glassmaskin, en av dom tre jag hade snurrande förra veckan (jag fick låna den till min orgie i jordgubbssorbet) och då var den INTE använd. Så bry dig inte om hans smoothiesar.
    Och en stilig kvinna bär upp den mesta.

    SvaraRadera
  6. Hahaha...
    Dagens garv. Ser framför mig hur du trevar dig fram i trätofflorna, kisande och halvblind med melonerna på trekvart.
    Skulle mycket väl ha kunnat vara jag.

    SvaraRadera

Ja, och...?