QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

25 augusti 2009

Promme

Nä, nu tar jag en runda runt golfbanan. Observera att jag skrev RUNT golfbanan, inte PÅ. Så snurrig som jag kan vara, så ville jag vara livsfarlig med ett tillhygge i form av en golfklubba. Fråga omgivningen bara. Häng gärna med en sväng i tanken, det är bara trevligt!

12 kommentarer:

  1. Ja på golfbanan får man väl inte vara utan tillhygge antar jag.

    SvaraRadera
  2. Golf är kul ibland.

    Och tack för snäll komplimang.

    SvaraRadera
  3. God tur. Golfbanen er veldig fin om vinteren.....
    Klem
    M

    SvaraRadera
  4. Det låter sunt och trevligt, jag hänger väl på då!

    SvaraRadera
  5. Ja på golfbanan kan man väl inte göra annat än gå.

    Jag skulle bli så förbannad om någon gav mig en boll och en klubba!

    Svar: Från en som kan ännu mindre än jag och ville veta vad det står... Jag kanske verkar smartare än jag är :)

    SvaraRadera
  6. Runt golfbanan låter som min grej också!

    SvaraRadera
  7. Jag hänger på, vi kan gå runt runt runt hur länge som helst så länge jag slipper spela golf en enda sekund.

    Markattan

    SvaraRadera
  8. Har alltid haft en dröm att få rida i kort galopp på en golfbana.
    Många varv och runt runt runt runt.
    *ler aningen elakt*

    Men jag har aldrig gjort det ty jag är en snäll tös innerst inne. :-)

    SvaraRadera
  9. jag hänger med i tanken väldigt mycket för sent. ok?

    SvaraRadera
  10. Men så trevligt; detta får vi minsann göra fler gånger!

    SvaraRadera
  11. Hänger med förstås. Undrar om det är golfbanan som jag har nästgårds haha, det vore festligt.
    Nej justja, du är ju i Norge!

    SvaraRadera
  12. Jag orkar inte ens promenera i tanken.


    Jag heter Lat i mellannamn, ska jag kanske tillägga..

    Däremot har jag ägt två hål på golfbanan, alltså riktiga golfhål (inte något annat om någon snuskis tänker så..).
    Det är t.o.m nämnt i tv..

    SvaraRadera

Ja, och...?