QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

16 augusti 2009

Pratade

...med Sonen; han hade varit på grill-frukost!
Mjae...det vete hundan om jag hade klämt ner en entrecote med bearnaisesås innan morgonkaffet.....näe, jag tror inte det.

Så är man väl inte så flexibel och öppen för nya grejer som man trodde då....

7 kommentarer:

  1. Har inte kollat din sida på JÄTTEläng o har inte fått mer än 1 SMS från dig som jag dessutom inte besvarat, ja ja. Har varit allt för upptagen med mitt liv. Skoj att höra att junior flyttat och antagligen skall läsa sökta utbildningen.
    Min yngling har ställt sig i kö till studentboende i våran stad. Jag och min trolovade skall börja leta gemensamt boende...Spännande.
    Solade och badade i fredags, hoppas jag får fler chanser till det.
    Kollade lite på festivalen igår, samma gamla "mög". Det gick fort att gå mellan Stortorget och Gustav.
    Får nog fixa en del innan jag knyter mig. Har jobbat 2 veckor nu så det känns ganska ok. Ha de gott önskar din skånska vännina

    SvaraRadera
  2. hahaha kanske var bakfylle mat ;) naminami eller kanske dom aldrig gick och la sig?
    hahah

    SvaraRadera
  3. Anonym: Va'?! Är du förlovad???!
    M: ja gudarne vet...

    SvaraRadera
  4. Har du kollat tidzonen? Kan mycket väl har varit middagstid där han bor nu. ;-)

    SvaraRadera
  5. BB: Med vägstandarden i Norge kan man fort få den känslan, ja.

    SvaraRadera
  6. Tur det inte var kotlett... ;-)

    SvaraRadera

Ja, och...?