QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

21 augusti 2009

Karaktär

Resten av den där dumma kransbiten ligger på bänken och viskar: kom och ta mej, kom och ta mej, jag är bra för dej, kom, kom! Nästan lite snuskigt ju. Men nej, jag förhärdar mej, vi ska inte ha en upprepning av gårdagens fadäser. Inte förrän tidigast i eftermiddag. Till kaffet då. Kanske.

6 kommentarer:

  1. Släng den i papperskorgen under diskbänken istället för papperskorgen i ansiktet (munnen).

    SvaraRadera
  2. Visa den där kransen vem det är som bestämmer!

    SvaraRadera
  3. Tänk om den ligger där och blir torr!!!
    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  4. Sorry mina vänner; jag tog den till kaffet. Så nu Znogge, slapp den att bli torr. Dessutom var den svensk, och sånt kastar man inte ;-)

    SvaraRadera
  5. Då var det en patriotisk gärning! Heja Sverige! Om det nu inte går så lysande i VM??

    SvaraRadera
  6. TL: Gör det inte? För vem? (märks det att jag är ointresserad av sport?)

    SvaraRadera

Ja, och...?