QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

15 augusti 2009

Faschinerande

Här sitter jag och glor,
och det är ju helt makalöst som tvättberget växer!
Man kan riktigt höra hur det knakar i resåren;
det är nästan lite läskigt.
Så precis som "inga armar, inga kakor," så blir det
"inga armar, inga rena kalsonger."
Nämen nu ljög jag lite, hoppsan!

Min sjukgymnast säjer att jag måste sluta slå min man,
men det handlar kanske mest om att lära sej slå omväxlande
med bägge armar;-)

7 kommentarer:

  1. Allvarligt.
    Har du ett berg av tvätt?
    Guuuud vad konstigt.
    Jag har fyra små barn i åldrarna 3-8 år som älskar att byta kläder, iaf tösabitarna och de står för 75% av syskonskaran.
    Här är det minsann aldrig något tvättberg.
    Fatta vad duktig jag är......på att ljuga.
    :-)

    SvaraRadera
  2. Hej på dig. Vad kul att du kikade in hos mig. Alltid kul med nya bloggvänner. Din blogg är rolig och hit återkommer jag. Kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  3. det där tvättberget har jag lyckats krympa, men strykberget, ser nästan ut som Eiffeltornet nu

    SvaraRadera
  4. Haha... testa och sparka lite också. Det fungerar fint!!!

    SvaraRadera
  5. MOMV: Det är ömsesidigt!
    A+A: Gott att veta att man är i gott sällskap!
    K: Jag sparkar på nätterna när han snarkar!

    SvaraRadera
  6. HAHA.
    Jag har allvarligt funderat på att införskaffa ett lager engångskläder.
    Unisexmodell one size fits all.
    Färdigtvättat.

    Det är nog kvarnmodellen som gäller... veva med bägge armarna för jämnvikt.

    SvaraRadera
  7. L: engångsburka unisex hade kanske varit något?

    SvaraRadera

Ja, och...?