QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

21 augusti 2009

Dings


Nähä! Nu mina damer och (enstaka) herrar, nu ska vi tävla lite här! Detta här är nåt som verkligen kan hetsa upp Maken. Han gillar som bekant elektriska duppeditter, och en sån här pryttel i koppar (i mitten) och aluminium (runt om) får honom verkligen till att gå igång på riktigt! Enda likheten med mej är väl formen...
Jaha! Vad tror ni att det är? Den som svarar rätt får en norsk sajberklem mitt i fleisen. Nåt annat blir svårt. Kom igen nu och gissa på bara! Jag väntar i spänning!

Update: Fatta hur svårt det är att konkurrera med sånt här! Suck...

14 kommentarer:

  1. Först trodde jag att det var en lottring men nu tror jag det är ett sorts luftfilter...

    Kul att snacka med dig i dag!! Du låter så trygg och stadig på jorden. Jo, som en riktig skåning!

    Fredagskramen!

    SvaraRadera
  2. CH: Fy flate! Du är minsann inte tappad bak en vagn! Men ett luftfilter till vad? Och förresten; jag tycker om dej! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har verkligen ingen aning. Men jag väntar spänt på resultatet. Jag har liknande saker i mina skåp som jag inte vågar slänga eftersom de kanske kan vara bra att ha.

    SvaraRadera
  4. Förlåt. Men en pubesring för könslösa. Bättre än så kan vi inte denna fredag.

    SvaraRadera
  5. Det är en grafikkortskylare!

    SvaraRadera
  6. OJ! Dæven døtte! "I princip riktig", sa Maken. Sajberklem coming up Mrs Znogge! Och trøsteklem till CH, som så absolut var på spåren! Tack för insatsen alla!

    SvaraRadera
  7. Luftfilter till din enorma dammsugare...hehe!

    .....eller är det ett vätskefilter till er eventuella pool?

    Ska tänka till imorgon om jag fortfarande har fel.

    Go tjej du!

    SvaraRadera
  8. CH: Nejnej...det är en processorkylare till en dator. (vafaen det nu är för nåt) Och pool? Hahahaha (hysteriskt) här är det trångt bara med ett fågelbad! (har jag inte heller)

    SvaraRadera
  9. hahaha precis vad jag tänkte luftfilter!
    Du jag behöver hjälp!!
    Kolla med Norska släkten eller dra fram några tips själv;)

    SvaraRadera
  10. M: Vad behöver du hjälp med av norska släkten?

    SvaraRadera
  11. måste ha norska roliga fest sånger och lekar hjälp mig du ska kolla med din släkt eller J släkt

    SvaraRadera
  12. Men. Jag har långt ifrån bestämt mig. Inte säga "lycka till"! Jag är jätteambivalent. Och håller med er i mycket..

    SvaraRadera
  13. Det är ju superlätt, en processorkylare, det ser ju vem som hellst att det är. Å den är till för att hålla den pyttelilla processon någelunda kall (arbetstemp på ca 40-60 grader) å utan en processor kan du inte använda datorn, det är hjärnan, hjärtat å nerverna i hela plåtburken.

    SvaraRadera
  14. IQ-badboll: Du är för jäklig! En KVINNLIG data-guru! Respekt!

    SvaraRadera

Ja, och...?