QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 augusti 2009

Armbyte någon?

Denna sketna förbannade dumma sura armmuskulatur; smäckfull av avfallsämnen! Klämmer ju av nerver och gudvetvad så jag kastar både bestick och mera som en galning. Det mesta går så att säga en vända ner om golvet.
Och det är ju bara "att slaaaappna aaaav."

Slappnar jag av mera nu, så blir jag faenimej en amöba!

9 kommentarer:

  1. Aj, det lät inte som någon tilltalande tanke. Hoppas det amöbaliknande tillståndet upphör!

    SvaraRadera
  2. Ajajaj. Det är inte kul när kroppen inte funkar.
    Ljudbloggen funkar igen iallafall, välkommen att njuta av mina mindre bra dagar. Det kanske kan få dig att glömma armen en stund.

    Markattan

    SvaraRadera
  3. Nu får väl armarna ge sig! De måste sluta göra ont!

    Hoppas att det blir bättre i morgon.

    SvaraRadera
  4. "iiiinga armar; iiiiinga kakor," och det är ju bra!

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja vadå? ALLA killar surfar inte på porrsidor? Inte HELA tiden i allafall... ;-)

    SvaraRadera
  6. Ordet amöba får mig att tänka på en soffa jag ägde en gång i tiden.
    En svart fiffig sak som både kunde vara säng och soffa.
    Problemet var att när man skulle flytta den ville den gärna vara både och. :-)
    Den var aldrig det man ville, skulle den ha sängform för att bäst komma ut genom dörröppningen ja då var den en soffa och tvärtom.
    Min far sade några väl valda ord om den....

    SvaraRadera
  7. Självklart får du ta min sotis-bild! Naturlich!

    SvaraRadera
  8. Åhh, dessa armar, dessa armar... Illa ju!

    SvaraRadera

Ja, och...?