QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 juli 2009

Kval6

Under uppackningen upptäcker jag följande: en expedit på Kicks i Sverige har gett mej två Kanebo sponge chief (tvättlapp) istället för en. Sånt får jag ont i magen av.

Man är nämligen utrustad med mer känsligt samvete och moral, än vad som är nyttigt. Jag konsulterar Sonen, blivande psykolog, som tycker att det ju faktiskt är hennes (expediten) eget fel. Och att jag ju faktiskt inte kan gå tillbaka med den. (men jag skulle ju kunna skicka den, tycker jag)

Illa illa, sicken vånda, usch.

5 kommentarer:

  1. Nej, den ville med hem till dig! Tvätta på du! Dubbelt så länge och dubbelt så bra...

    SvaraRadera
  2. Så obehagligt! Förstår att du funderar på hur det ska ordnas ;-)

    Välkommen hem i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Å, va bra att du e hemma, då är det iallafall EN som läser min blogg.

    SvaraRadera
  4. Halllllllllllllllllllllllllå! Så länge får man INTE VARA BORTA!FY FY!

    Jag har saaaaaknat daj ju!

    Välkommen hem! (fast hemma är ju skåne, sa stockholmaren)

    SvaraRadera
  5. Haj du, kul att du e tillbaks

    SvaraRadera

Ja, och...?