QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

31 juli 2009

Fredag!

Startade dagen med en ansiktsbehandling; sååå najs! Det var första gången hos henne, och hon var så duktig att jag bums smackade till med en ny tid om två månader. Hon har lite billigare priser mitt på dan, och det är ju bra om man kan då. 450 pix, är det dyrt?

Sen kvistade jag iväg till simmeriet och knäckte några stackars herrars självförtroende, sånn er det bare. Jag förstår verkligen inte detta; jag lovar och SVÄR på att jag inte ser ut som en simmare. Men visst; sälar är smidiga i vatten, det måste vara nåt med det.

Sen klarade jag av att smälla till med ett bra reakap. En ursöt liten svart jacka; såå typisk mej alltså! Satt som en smäck till halva priset. Tackar och bockar!

Nu slavar Maken i köket, middag ska det bli. Han har haft semester den här veckan och haft marktjänsten, så att säga. Det kunde jag vänja mej ruskigt snabbt vid känner jag. Normalt är det jag som sköter den; så fiiifaen så bra han har det till vardags, den lurken!

Fredagskram till er alla!

9 kommentarer:

  1. En riktig toppen dag skulle man kunna säga! 450kr, för att var ai Norge är det nog billigt. Allt är dyrt i Norge! Har jag fördomar? Jag betalade 300kr sist oavsett tid på dagen.

    Gött att höra att mannen är i köket, så ska det va.Helst alltid! Längtar till min grill-Lasse! Jag har inte grillat en ända gång!
    Fredagskram tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Man gratulerar till allt du smällt till med under dagen. Bra att du slipper den här veckan då, en annan är ju ledig från kökstjänst resten av tillvaron, hoppas jag.

    Markattan

    SvaraRadera
  3. Bra dag - ansiktsbehandling - länge sen och ändå är ena dottern hudterapeut.
    Och en svart jacka är väl aldrig fel, köpte en själv på semestern. Maken gnällde, han tycker inte svart är en färg.

    SvaraRadera
  4. åhhh.. underbart m ansiktsbehandling!!

    SvaraRadera
  5. Känner lite dåligt samvete där då maken slavar mer än jag i köket för jämnan.

    SvaraRadera
  6. Mycket billigt måsta jag säga! Och vilken dag. I WISH jag kunde säga detsamma! Jag har marktjänst tjugufyrasju..

    SvaraRadera
  7. Lyx lyx lyx...
    Jag vill också vara prinsessa på ärten! Avundsjuk! Ja. Det är jag!

    Lyllos dig!

    SvaraRadera
  8. så sknt det lät, en ansiktsbehandling som start på dagen, DET tror jag att jag ska kopiera! en himla bra ide!

    SvaraRadera
  9. Åh men snälla nån, locka in en så här och sen berätta om ansiktsbehandlingar... mina ansiktsbehandligar bestor mestadels av barnsaliv med en skvätt nappflaska. Funkar lika bra som inpackning...man blir så styv i korken höll jag på säga...men menade givetvis topparna.
    :P

    SvaraRadera

Ja, och...?