QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

14 juni 2009

Veckan som gått

Znogge brukar ha en uppsummering av dagen ibland; jag har snott idén lite, men gör en veckosummering istället. På ett ungefär så här kanske:

Måndag: Sprang på söta T, och fick en liten pratstund med henne.

Tisdag: Mötte jätteoväntat E1 hos sjukgymnasten, har inte sett henne på flera år! Kände såå att jag saknat henne. Tog sen en liten runda inom Metro och minsann! där mötte jag E2, som det också är längesen jag träffat.

Onsdag: Hemmadag. Huspyssel.

Torsdag: Blev sjukskriven en vecka pga dumma axeln.

Fredag: Lunch med E1, otroligt trevligt, fick pratat ikapp allt. Får inte ta flera år till nästa gång! På kvällen hos A & K , stillsamt skitprat i soffan och diverse gott att äta.

Lördag: Promenad. Fikat ute med Maken. Maken lagat middag, mysigt värre med Sonen också hemma.

Söndag: Sonen försvann med bilen och Maken for iväg till en god vän. Jag gick en promme. Pillat lite vid symaskinen.

9 kommentarer:

  1. Tråkigt med sjukskrivning och dum axel. Annars låter det riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Meh, vad har du gjort med axeln?
    Hoppas sonen kommer tillbaka med bilen bara...

    SvaraRadera
  3. Axeln är en gammal krigsskada. Kan snart slå Maken och Sonen igen ;)

    SvaraRadera
  4. Låter som en rätt så balanserad vecka, måste jag säga. Lite bra saker och lite mindre bra saker...så att man inte svävar bort i det blå;)

    SvaraRadera
  5. har läst ikapp mig på bloggen din:)
    sitter du fortf och pillar på symaksinen?

    SvaraRadera
  6. Om man bortser från axeln så lät väl veckan ok! Hoppas du snart är bättre!

    SvaraRadera
  7. Ja, det var väl en bra vecka!
    M: Hej! Va' kul! Prytlar ofta i det små vid symaskinen.

    SvaraRadera
  8. Men du...då har vi uppdaterat varandra då?
    :-D

    SvaraRadera

Ja, och...?