QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

03 juni 2009

Uppdaterad

Så. Nu har jag läst runt. Bra. Skönt att veta. Igen.

Linserna skaver och BH:n skaver.
Jag tar ut och jag tar av.

Så.
Nu snubblar jag runt i huset.
Av två orsaker.
Löö Tuttos är ivägen i knähöjden och jag ser jävligt lite/dåligt.

INTE ta av linserna utan att ha lokaliserat brillsen först!

fakk.fakk.fakk.

9 kommentarer:

  1. Fy å blää för lösa tuttisar, mina väger 4 kg styck å är nere vid fotknölarna. Ända gången bh´n åker av är vid nattgående, duchen å vuxen mys ;) annars får den allt sitta kvar.

    Ja har ju då tur att ja slipper linser men ja har ALLTID viljat ha bruna ögon, har någon grå/grön/blå färg, även kallad melerad å nu har gubben beställt BRUNA linser, nu ska ja bara ta mod till mig och prova dom...

    SvaraRadera
  2. jag vill me ha bruna linser men vågar ju faen varken sätta i eller ta ur..
    kramar gladmymlan.

    SvaraRadera
  3. *Haha* Du är så rolig. Själv behöver jag glasögon om jag ska lokalisera mina bröst. Det du!

    SvaraRadera
  4. Hjälp, det låter som om vilda bröst och begränsad syn är en livsfarlig kombination. Ha det bra, härliga du!

    SvaraRadera
  5. du knäcker mig...fniss

    ps: jag hade stavat fel till curry, skrev cyrry men ändrade det...säg det inte till någon ;O=

    SvaraRadera
  6. Det verkar ju fullständigt livsfarligt att ta sig fram så! Hoppas det går vägen :-)

    SvaraRadera
  7. ;)
    Jag brukar också ofta lyckas med det konststycket... att ta av linserna innan jag har en susning om var brillorna har tagit vägen.
    Varför ska de alltid smita iväg när man behöver dem???

    SvaraRadera
  8. ahahhahaha tack för tipset det är därför allt känns så obekvämt kvällstid!! hahahahahha
    Nice!

    SvaraRadera
  9. Haha :-)

    /ludde
    luddelundell.blogg.se

    SvaraRadera

Ja, och...?