QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 juni 2009

Tygnytta

Idag blir det lite pillande vid symaskinen.
Tygköp hjälper till att hålla konjukturen igång.
Tyg behöver inte matas, bytas på eller motioneras.
Tygköp är inte omoraliskt, olagligt eller fettbildande.
Tyg lugnar nerverna och tillfredsställer själen.
Tygköp är billigare än psykoterapi.
Tyg är oftast billigare än bildelar, båtprylar, golfutrustning och älgstudsare.

....och så måste man ha knappar till ;-)

8 kommentarer:

  1. Nu fick jag nästan lite dåligt samvete för numera är min symaskin väldigt dammig...

    Lycka till med knåpandet!

    SvaraRadera
  2. Tyg är också bra för att det isolerar skåpen!

    SvaraRadera
  3. tyg kan oxå jävlas. dra sig tråda sig göra så man klipper snett rynka sig fel. ibladn är tyg och jag väldigt mycket ovänns...

    SvaraRadera
  4. Tyg, ja det e bra MEn så in i helvetes dyrt. De tyger ja köper är väldigt dyrt å med min kassa ekonomi så kan ja inte köpa alla färger ja vill ha :S

    SvaraRadera
  5. IQ: kolla www.stoffochstil.se Dom har postorder också!

    SvaraRadera
  6. Och tyg är oerhört frustrerande och stressande när man har tummen mitt i handen och knappt kan sy fast en knapp :)

    SvaraRadera
  7. Kappar är bra. De kan man sortera.
    Svar: Nej tandstatus handlar det inte om utan formen på munnen.

    SvaraRadera
  8. det är roligare att grilla. och godare. och man kan ha kall öl till!

    SvaraRadera

Ja, och...?