QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

15 juni 2009

Två trafikala suckar

För det första: Bilister som plötsligt får för sej att idka högerregel inne i rondeller: NEJ!!

För det andra: Män som kör bil och pillar sej i näsan vill jag klaska feiteste, tyngsta handväskan i taket alt. vindrutan, med en sån sjujävla smäll att dom verkligen hoppar till och kör fingret rakt opp i pannloben och på så sätt lobotomerar sej själva på studs! TACK!

Det var inte mer.

8 kommentarer:

  1. skriver under på det. fast jag kan även sträcka mig te att kärringar som petar är äckliga med. fast jag har vid närmare eftertanke inte sett så många såna.
    kramen

    SvaraRadera
  2. Nä. Men tvärstopp i rondellen pga av att nån tror på högerregel där är farligt.
    Och två män efter varandra (med fingern gott oppe i kranen) i samma ljuskryss är ä.c.k.l.i.g.t.

    SvaraRadera
  3. Det räcker mer än väl så här annars går man ju i taket!

    SvaraRadera
  4. Z: Hade jag haft sollucka hade jag varit ute i atmosfären!

    SvaraRadera
  5. Oh my God. Tänk dig dig OCH mig i en rondell. Med människor av den typen. Herrejävlar så kul vi skulle ha!

    SvaraRadera
  6. Men män gör ju nästan inget annat än petar näsan när de kör bil. Jo, jag har sett män som rakar sig också...

    SvaraRadera
  7. Haha... på hugget idag hör jag....

    SvaraRadera

Ja, och...?