QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

30 juni 2009

Presemester

Mellanmål idag

Jaaa....det drar ihop sej till min favoritsyssla, NOT. Sonen kommer från Farfar&Farmor imorgon, och på fredag kör han och jag till Stockholm. Detta innebär att jag måste börja packa.


Which I hate. Fyfaenfyfaenfyfaen.


Men jag har gjort nåt som smarte Sonen brukar göra; jag har skrivit lista. Bara för att öppna garderobsdörren och tänka "men den måste jag ju ha med!" Och den och den och DEN! Ja, ni vet ju hur jag är där; behöver ju inte gå närmare in på det. Maken jobbar lite till, så han kan inte hänga med. (synd för honom ju, hahaha!)

Näe, nu kan jag inte utsätta det längre; ajjm gåing päkking,
fakking hell.

6 kommentarer:

  1. Nej, jag håller då med dig! Packa är inte ett dugg kul. Hoppas det gått bra!

    SvaraRadera
  2. Pack är inte kul! Jag drar mig in i det sista. Resa däremot går an ;-)

    SvaraRadera
  3. Utmana dig och håll dig till listan en gång. Kan gå faktiskt. Packhataren jag har testat. :-)

    SvaraRadera
  4. Men det där mellanmålet! Langa hiiiit!

    SvaraRadera
  5. Hej nu tittar jag in här o läser.
    Hoppas du får trevligt dit du ska resa.

    SvaraRadera

Ja, och...?