QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

28 juni 2009

Flinke jenter!


Titta vad jag fick av Znogge! Vilken ära!


Jag ger den vidare till IQ Badboll. Hon har dyslexi, och hon frontar sitt handikapp genom att skriva utan stavkontroll, det beundrar jag! Det var faktiskt det som gjorde att jag fastnade för hennes blogg.
Vidare får Finnpajsaren och Charmhäck den; för att dom skriver om sin vardag på ett sätt som gör att jag känner igen mej och garanterar att jag alltid får minst ett fniss om dagen!
Den sista som får den är Kottar och annat; för emellanåt skriver hon på min dialekt skånska, och det kan ingen stå emot!

7 kommentarer:

  1. Gulle dig! *rodnar* Tackar och bockar ödmjukt! Du är inte helt fel du heller! //Skånekramar! Ps. Lasse tycker du är rätt skön du med!!!

    SvaraRadera
  2. Nu måste du ta den och lägga i ett inlägg på din blogg! Skeånenårjekraomen!

    SvaraRadera
  3. Tack raring!!! (Bara inne en snabbis, måste ut till solen igen)

    SvaraRadera
  4. Bockar allra djupast
    änna nere i bonnen

    SvaraRadera
  5. Å, va spännande, FÖRSTA gången ja får en award *rodnar* Tack sååå mycket!

    SvaraRadera
  6. den är du värd! ha en bra dag!

    SvaraRadera

Ja, och...?